[Pardus-kullanicilari] FW: pardusla xp birlikte açamıyorum

mehmet kapcı memetkapci at hotmail.com
26 Mar 2009 Per 19:50:54 EET

arkadaşım cevabın için teşekkür ederim ben pardusu açabiliyorum ama bios ayarlarıyla oynadığım zaman pardus açılıyor xp açılmıyor ayarlatrı düzelttiğim zaman pardus açılmıyor xp açılıyor seninde dediğin gibi 120 gb lık hdd var ayrıca 500 gb lık ayrıca hdd aldım demekki ayrı yerlere kuruldu peki windows tayken pardusu neden göremiyorum nereye kurulduğunu da göremiyorum tekrar yükleme yapmak için yüklenen pardusu nasıl silebilirim yani diğer hdd ye yüklenen pardusu nasıl silebilirim tekrar teşekkürler