[Pardus-kullanicilari] pardusla xp birlikte açamıyorum

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Mar 2009 Per 08:47:47 EET

Arkadaşım
Tam olarak sorunun ne olduğu sistemlerin hangi hdd ye kurulu olduğu
belirtilmediği için tahmini olarak belirteceğim. Bilgisayarınızda anlaşılan
iki hdd var ve 1 nci hdd de winxp 2 nci hdd de pardus kurmuş sanız grubu
yanlış hdd ye kurmuşsunuz.. Kurulumda grub seçeneğine dokunmamış olsaydınız
" önerilen" master hdd nin MBR ına grub oluşturur ve sizde grub da her iki
sistemide görür istediğiniz sistemi açardınız.İyi günler

25 Mart 2009 Çarşamba 22:02 tarihinde mehmet kapcı