[Pardus-kullanicilari] nvidia ekran kartı

RECEP TUNÇ retunc at hotmail.com
9 Mar 2009 Pzt 14:53:26 EET

Fatih Bey; yeni kullanıcıyım, bugünkü uğraşlar aşağıda.. ben mi birşeyleri yanlış yapıyorum kurulumda mı hata var? ilginize teşekkürler.. ( nvidia 180 i tanıttım.. sonuç aynı.. )

receptunc receptunc # /var/log/Xorg.0.log
bash: /var/log/Xorg.0.log: Erişim engellendi
receptunc receptunc # locate    Xorg
'slocate' uygulaması sisteminizde kurulu değil. Bu paketi, paket yöneticisini ku                llanarak ya da aşağıdaki komutu çalıştırarak kurabilirsiniz:
pisi it slocate
bash: locate: command not found
receptunc receptunc #
receptunc receptunc # pisi it slocate
Paket(ler)in toplam boyu: 17.00 KB
İndiriliyor 1 / 1
Paket slocate, pardus-2008.2 deposunda bulundu
slocate-3.1-5-1.pisi           (17.0 KB)100%      0.00 --/- [--:--:--] [bitti]
Kuruluyor 1 / 1
slocate-3.1-5-1.pisi [önbellekte]
slocate paketi, versiyon 3.1, sürüm 5, inşa 1 kuruluyor
slocate paketinin dosyaları arşivden çıkartılıyor
slocate paketi yapılandırılıyor
slocate paketi yapılandırıldı
slocate paketi kuruldu
receptunc receptunc # /var/log/Xorg.0.log.old
bash: /var/log/Xorg.0.log.old: Erişim engellendi
receptunc receptunc # /var/log/Xorg.0.log
bash: /var/log/Xorg.0.log: Erişim engellendi
receptunc receptunc # locate xorg
locate: warning: database /var/lib/slocate/slocate.db' is more than 8 days old
locate: fatal error: search_db: read: '/var/lib/slocate/slocate.db': Database file is empty.
receptunc receptunc #

> From: fatih at pardus.org.tr
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Date: Mon, 9 Mar 2009 01:47:25 +0200
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] nvidia ekran kartı
>
> Pazar 08 Mart 2009 tarihinde, RECEP TUNÇ şunları yazmıştı:
>
> nvidia-drivers180 ya da nvidia-drivers sürücüsüne geçmeyi de dener misiniz?
>
> Bir de ekran kararsa girdiğiniz ilk güvenlik kipte /var/log/Xorg.0.log.old
> dosyasını gönderebilirseniz hatanın nedenini araştırabiliriz. Ayrıca
> sisteminizi açılış menüsündeki en güncel kernel ile açmayı unutmayın.

Sadece e-posta iletilerinden daha fazlası: Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/