[Pardus-kullanicilari] nvidia ekran kartý

Fatih Aþýcý fatih at pardus.org.tr
9 Mar 2009 Pzt 01:47:25 EET

Pazar 08 Mart 2009 tarihinde, RECEP TUNÇ şunları yazmıştı:
> Ekran karardıktan sonra güvenli kipte açtım, sürücüyü nv ye getirdim ancak
> karanlık devam ediyor:( ...  Güvenli kipe mahkum oldum.. Yardım
> lütfeennn.....

nvidia-drivers180 ya da nvidia-drivers sürücüsüne geçmeyi de dener misiniz?

Bir de ekran kararsa girdiğiniz ilk güvenlik kipte /var/log/Xorg.0.log.old
dosyasını gönderebilirseniz hatanın nedenini araştırabiliriz. Ayrıca
sisteminizi açılış menüsündeki en güncel kernel ile açmayı unutmayın.