[Pardus-kullanicilari] nvidia ekran kartý

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Mar 2009 Pzt 15:06:53 EET

2009/3/9 RECEP TUNÇ <retunc at hotmail.com>

>  Fatih Bey; yeni kullanıcıyım, bugünkü uğraşlar aşağıda.. ben mi birşeyleri
> yanlış yapıyorum kurulumda mı hata var? ilginize teşekkürler.. ( nvidia 180
> i tanıttım.. sonuç aynı.. )
>
> receptunc receptunc # /var/log/Xorg.0.log
> bash: /var/log/Xorg.0.log: EriÅŸim engellendi

/var/log/Xorg.0.log dosyasi calistirilabilir bir dosya degil, bir metin
dosyasi. Siz ise komut satirinda bu komutu vererek calistirmaya
calismissiniz.

En iyisi hata raporunuzda bu dosyayi ekleyip gondermeniz. Belki buraya
kopyala yapistir da yapabilirsiniz ancak mesaj boyutu cok buyuyeceginden
posta gitmeyebilir. En iyisi hata raporuna eklemek.

cat  /var/log/Xorg.0.log
veya
kwrite /var/log/Xorg.0.log

komutu ile de icerigini gorebilirsiniz.