[Pardus-kullanicilari] Thunderbird'de URL'leri açma

Pinar Yanardag pinar at pardus.org.tr
29 Haz 2009 Pzt 11:43:46 EEST

Selamlar,

2009/6/29 Alper Oguz <alper2 at oguz.biz>

> Merhaba,
>
> Pardus 2009'da daha önce Thunderbird 2'yi Mozilla'dan tar.gz paketini
> indirerek kullanıyordum. Bugün baktım Thunderbird 3 paketlenmiş, artık
> paketinden kullanıyorum.
>
> Yalnız her ikisinde de mesajlardaki Web linklerini tıklayarak açamıyorum.
> Thunderbird profilimdeki prefs.js'ye şu satırları eklemiştim, ama fark
> etmedi.

Sorun ile ilgileniyorum su an, gelismelerden haberdar edecegim.

--
Pinar Yanardag
http://pinguar.org

"I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that
brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass
over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye
to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will
remain."
--- Frank Herbert, Dune - Bene Gesserit Litany Against Fear