[Pardus-kullanicilari] Thunderbird'de URL'leri açma

Alper Oguz alper2 at oguz.biz
29 Haz 2009 Pzt 09:49:51 EEST

Merhaba,

Pardus 2009'da daha önce Thunderbird 2'yi Mozilla'dan tar.gz paketini
indirerek kullanıyordum. Bugün baktım Thunderbird 3 paketlenmiş, artık
paketinden kullanıyorum.

Yalnız her ikisinde de mesajlardaki Web linklerini tıklayarak açamıyorum.
Thunderbird profilimdeki prefs.js'ye şu satırları eklemiştim, ama fark etmedi.

user_pref("network.protocol-handler.app.ftp", "/usr/bin/firefox");
user_pref("network.protocol-handler.app.http", "/usr/bin/firefox");
user_pref("network.protocol-handler.app.https", "/usr/bin/firefox");

Thunderbird'in about:config'ine girince de bu satırların karşılıklarını
görüyorum. Ama çalışmıyor...

Bilgisi olan?

--
Alper Oğuz