[Pardus-kullanicilari] Thunderbird'de URL'leri açma

Pinar Yanardag pinar at pardus.org.tr
29 Haz 2009 Pzt 14:28:13 EEST

Selamlar,

Simdilik gecici bir cozum olarak, about:config'den
network.protocol-handler.warn-external.http (https, ftp icin de) degerini
true olarak degistirin. Artik herhangi bir linke tikladiginizda bu linki
hangi uygulama ile acacaginizi soran bir pop-up cikacak. Buraya path olarak
/usr/bin/firefox'u verirseniz (ve secimimi hatirla kutucugunu da
isaretlerseniz) probleminiz en azindan simdilik duzelecek ve bundan sonra
tikladiginiz linkler firefox ile acilacak.

Ben de pakette duzeltmeye calisiyorum bu sorunu, bir sekilde firefox ile
thunderbird konusamiyor. Henuz nedenini bulamadim.

Not: Bilmeyen kullanicilar icin, about:config konsoluna Edit -> Preferences
-> Advanced-> Config Editor ile ulasabilirsiniz.

Iyi calismalar,
Pinar