[Pardus-kullanicilari] robotik uygulamaları pardus menüde gözükmüyor

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
7 Haz 2009 Paz 22:56:33 EEST

Merhaba,

Sun, 7 Jun 2009 22:52:49 +0300, özgür koşar <ozkos3 at hotmail.com> :

> paket yöneticisi pisi' de yüklendikleri kurulu olduklarını
> görüyorum.ama hiçbir şekilde ulaşamadım.birazdan yollarım hata
> raporunu
Isterseniz hata raporu yollamadan once, programlara dogru ulasmaya
calistiginiza emin olalim.

Her uygulama menude gozukmek zorunda degil, menude sadece grafik arayuz
uygulamalari gozukur; konsol uygulamalarina menuden ulasamazsiniz.

Nedir bu paketlerin adi, uygulamalari konsoldan nasil calistirmaya
calisiyorsunuz ve ne hata aliyorsunuz?

                   Doruk