[Pardus-kullanicilari] robotik uygulamaları pardus menüde gözükmüyor

özgür koşar ozkos3 at hotmail.com
7 Haz 2009 Paz 23:14:01 EEST

player, opencv, sphinx2, stage yani piside yüklü olan 2008-1 deposundan yüklediğim programlar.alt+f2 ile yazdığımda çıkmıyo isimleri aynı şekilde katapulttada isim çıkmıyo.pardus menüde gözükmüyo bölüm ismi dahil.Silip tekrardan yüklemeyi düşündüm ama bazen sistemde anlamadığım şekilde çökmeler oluşmuştu