[Pardus-kullanicilari] robotik uygulamaları pardus menüde gözükmüyor

özgür koşar ozkos3 at hotmail.com
7 Haz 2009 Paz 22:52:49 EEST

paket yöneticisi pisi' de yüklendikleri kurulu olduklarını görüyorum.ama hiçbir şekilde ulaşamadım.birazdan yollarım hata raporunu

Date: Sun, 7 Jun 2009 21:45:29 +0200
From: erenoglu at gmail.com
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari]	robotik uygulamaları pardus menüde gözükmüyor

2009/6/7 özgür koşar <ozkos3 at hotmail.com>

indiğirdiğim halde gözükmüyolar ve ne katapulttan nede konsoldan çalıştıramıyorum.hiç gözükmüyor programların ismi.sistem 2008 Pardus 3.5.10 tüm güncellemeleri yaptım

Programlarin ismini biliyorsaniz konsole'dan isimleri ile calistirabilmeniz lazim. Menu'de gozukmemeleri icin bir hata raporu gerekir sanirim.

--
Emre

Windows Live tüm arkadaşlarınızla tek bir yerden iletişim kurmanıza yardımcı olur.
http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/products/social-network-connector.aspx