[Pardus-kullanicilari] Pardus Alpha ve flash diskten kurulum

Cem Topuz topuzcem at gmail.com
7 Haz 2009 Paz 00:49:19 EEST

Merhaba,
Ben USB den nasılkurulduğunu kesin olarak anlayamadım. Dizüstü
bilgisayarımın CD sürücüsü çalışmıyor. USB den kurmak istiyorum. Şuan için
hiçbir program kurulu değil. Bazı sitelere baktım ama adımlar anlaşılmıyor.
Yada ben anlamadım. Herkes biryerlere atıf yapmış. Bu şekilde yükleyenler
veya bilenler adımları buraya yazabilirseniz sevinirim.
Kolay gelsin.