[Pardus-kullanicilari] Pardus Alpha ve flash diskten kurulum

hikmet yumaklı hikmetyy at gmail.com
7 Haz 2009 Paz 00:13:52 EEST

Ne zaman kayıt olduğumu hatırlamıyorum bu listeye... Gelen gelen
e-postalarıysa takip etmeye çalışıyorum... Hasta ve yaşlı eski bir programcı
sayılırım sanırsam... flash diskten kurulumu ve diske kurmayı hep denedim,
ama listedeki bir kurulum programıyla ancak fedorayı kurabilmiştim... dün
akşamsa Pardus Alphayı indirdim, bugün onunla uğraşırken flash diskten
kurmayı başardım... Aslında küçük bir hata yüzünden daha önceki versiyonları
inderemediğimi anladım... Ancak flash diskten kurulum, ya da flash diskten
çalıştırmanın en ufak bir avantajı yok... ya da benim diskimde bir sorun
var... mantıken sanki avantajlı olması gerek gibi geliyor, ama ben hiç bir
fark göremedim, hatta daha kötü... Alphaysa gerçekten güzel... Pardus'a emek
veren tüm emek veren herkese çok teşekkürer... Buda bir vatan hizmetidir
sanırsam, illaki silahla olmaz değil mi vatan hizmeti?.. Dün aldığım bir
kitapta Atilla İlhan'ın bir konuşmasından alıntı vardı... Anlattıklarına
bunlar, ama ütopya değil mi, diye soran birine, "ütopyanın olmaması bir
eksikliktir asıl" diye cevap veriyordu... Dilerim anadolu kaplanı en güzel
yerlerde olur emeklerinizle...