[Pardus-kullanicilari] PyQt Atölye Dersleri

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
5 Haz 2009 Cum 14:45:31 EEST

05 Haziran 2009 Cuma 14:20 tarihinde Baris CUHADAR <pardust at gmail.com>yazdı:

>  Tabi bu kamunun istihdam politikasıyla ilgili.
>
> Küçük yaşta programlamaya başlayanlar için söylenilen tarzda dil
> belgelerinin çevrilmesi ve kullanılan diğer harici kütüphaneler hakkında, QT
> gibi, açıklayıcı öğretici kitap ihtiyacı bulunmaktadır.
>
> Tabi bu konuda milli eğitim bakanlığından tutunda, özel yayın evlerine
> kadar herkesin söz konusu gereksinimleri değerlendirmesi gerektiğini
> düşünüyorum.
>
> Hele tüm eğitim sistemlerinin ve örgün orta-öğrenimin sorgulandığı günümüz
> dünyasında..
>
> Baris CUHADARhttp://baris.bckm.org

> [...]
muazzam bilgi kaynağı olan bir internet aracı var. Evet belge eksikliği veya
kitap ihtiyacı olabilir. Fakat programcı olmak isteyen bir insan belge ve
kitap yok diye uğraşmıyorsa zaten hiç uğraşmasın. Araştırsın, araştırsın ve
araştırsın. Evet Türkçe belge eksik olabilir. Bunun aksini iddia etmiyorum.
Fakat şu da bir gerçek ki programcılık araştırmayla ilgili bir şeydir.
Evimde açıp baktığım bir tek php kitabı vardır ama java, c# gibi dillerde de
gayet güzel uygulama çıkartabiliyorum.
--
Özgür Kuru
www.ozgurkuru.net