[Pardus-kullanicilari] PyQt Atölye Dersleri

Baris CUHADAR pardust at gmail.com
5 Haz 2009 Cum 15:27:02 EEST

Konu biraz saptı ancak,

Üzülerek söylüyorum ki herkesin "elinin altında" internet bağlantısı yok
maalesef, büyük şehirlerde yaşayanlar ne yazık ki böyle bir yanılgıya
düşüyorlar, "İstanbul'a kar yağmadan Türkiye'ye kış gelmez" gibi.

Kaldı ki taksit taksit ödendiği için göz ardı edilse de, her yıl
vergileriyle birlikte asgari 410TL gibi bir ücreti var bu internet
bağlantısının.

Tabi bahsettiğim 7-12 yaş aralığı..

Bu tür konuları genel bir süzgeçten geçirip değerlendirmek daha faydalı
olacaktır.

Anlaşılamadıysa şunu belirtmek isterim, polemik yada tartışma yaratmak
değil amacım.

Herkese iyi günler.

Baris CUHADAR
http://baris.bckm.org