[Pardus-kullanicilari] PyQt Atölye Dersleri

Baris CUHADAR pardust at gmail.com
5 Haz 2009 Cum 14:20:12 EEST

Tabi bu kamunun istihdam politikasıyla ilgili.

Küçük yaşta programlamaya başlayanlar için söylenilen tarzda dil
belgelerinin çevrilmesi ve kullanılan diğer harici kütüphaneler
hakkında, QT gibi, açıklayıcı öğretici kitap ihtiyacı bulunmaktadır.

Tabi bu konuda milli eğitim bakanlığından tutunda, özel yayın evlerine
kadar herkesin söz konusu gereksinimleri değerlendirmesi gerektiğini
düşünüyorum.

Hele tüm eğitim sistemlerinin ve örgün orta-öğrenimin sorgulandığı
günümüz dünyasında..

Baris CUHADAR
http://baris.bckm.org