[Pardus-kullanicilari] xorg.conf ve Wacom tablet

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
25 Tem 2009 Cmt 23:34:32 EEST

On Saturday 25 July 2009 22:53:40 anil ozbek wrote:
> Sürücüyü yükledikten ve xorg.conf'a hiçbir müdahale yapmadığım zamansa
> imleç ekranın tamamı ile senkron bir şekilde çalışyor ama kalemi tablete
> değdirmesem bile değdiriyormuşum gibi davranıyor bu da kullanımını imkansız
> hale getiriyor.

Bu davranış nasıl bir davranış? Normalde değdirmiyorsanız sadece fare
imlecinin kalemi takip etmesi gerekiyor.

lshal çıktısında bir sorun göremiyorum. Sizin blogunuzda yazdığınız tüm
seçenekler verilmiş sürücüye. Herhangi bir fark olmaması lazım 2008'de
yaptığınızla (linuxwacom paketi depoya girdiğinden beri 2008'de de
xorg.conf'a dokunmaya gerek yok). Belki sürücünün yeni sürümünde bir hata
olabilir.