[Pardus-kullanicilari] xorg.conf ve Wacom tablet

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
25 Tem 2009 Cmt 22:53:40 EEST

> Aygıtı takar takmaz kullanabiliyor olmanız lazım. xorg.conf'a hiçbir ekleme
> yapmayın. Çalışmıyorsa aygıt takılı iken lshal komutunun çıktısını bana
> gönderin.

 Fatih Bey merhaba,

Sürücüyü yüklemeden tableti USB üzerinden bilgisayara bağlıyorum ve KDE
bilgilendirmesi aygıtın tanındığını bildiriyor ve dev/input/by-id dizininde

usb-Wacom-Co.-Ltd.-MTE-450-event-mouse isminde event6'ya ve
usb-Wacom-Co.-Ltd.MTE-450-mouse isiminde mouse2'ye

sembolik bağlar oluşuyor ama bu şekilde imleç ekranın tamamında hareket
ettirilemiyor, hiç bir tıklama eylemi gerçekleştirilemiyor ve tuşların hiç
biri çalışmıyor.

Sürücüyü yükledikten ve xorg.conf'a hiçbir müdahale yapmadığım zamansa imleç
ekranın tamamı ile senkron bir şekilde çalışyor ama kalemi tablete
değdirmesem bile değdiriyormuşum gibi davranıyor bu da kullanımını imkansız
hale getiriyor. dev/input altındaki sembolik bağlantılar ise şu şekilde
oluyor:

wacom > event5

Şu anda sistemimde linuxwacom paketi yüklü, bir adet USB ağ kamera, tablet,
PS/2 fare mevcut ve xorg.conf dosyasında herhangi bir elle müdahale
bulunmuyor. Yukarıda bahsettiğim sorunlar geçerli.

Sistemimdeki lshal komutunun çıktısı şöyle:
http://ozbekanil.googlepages.com/lshal-tablet-cikti.txt