[Pardus-kullanicilari] xorg.conf ve Wacom tablet

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
26 Tem 2009 Paz 00:35:34 EEST

> Bu davranış nasıl bir davranış? Normalde değdirmiyorsanız sadece fare
> imlecinin kalemi takip etmesi gerekiyor.

Evet söylediğiniz şekilde olması gerekiyor fakat kalemi kesinlikle tablete
değdirmediğim halde kesik kesik dokunma eylemleri gerçekleşiyor. Daha iyi
anlatabilmek için isterseniz bir video çekebilirim masaüstünden.

lshal çıktısında bir sorun göremiyorum. Sizin blogunuzda yazdığınız tüm
> seçenekler verilmiş sürücüye. Herhangi bir fark olmaması lazım 2008'de
> yaptığınızla (linuxwacom paketi depoya girdiğinden beri 2008'de de
> xorg.conf'a dokunmaya gerek yok). Belki sürücünün yeni sürümünde bir hata
> olabilir.

Tableti en son sizin oyun alanızdaki paketle denemiştim ve günlüğümdeki
ayarlarla sorunsuzca kullanmıştım daha sonra bazı sebeplerden dolayı bugüne
kadar tableti bir daha kullanmayı denemedim.

Şu anda GIMP, Inkscape ve Krita'nın daha önceden ulaşabildiğim ve tabletle
ilgili ayarları yaptığım bölümleri [1] açmaya çalıştığımda "Hiç eklenmiş
girdi aygıtı yok" hatasını alıyorum. Sanki kalem, silgi, imleç ve tablet
için yapılan tanımlamalar geçerli olmuyor gibi.

[1] http://www.jesusda.com/blog/index.php?id=197