[Pardus-kullanicilari] kdebase çöktü

Bünyamin bunizz at gmail.com
26 Oca 2009 Pzt 00:32:49 EET

Halbuki biraz sabır ile güncelleştirmeleri bekleseydiniz, bu gibi durumlar
hiç başınıza gelmezdi ..
root şifrenizi biliyor musunuz ? Eğer bilmiyorsanız [1] [2] bağlantılarını
inceleyin.

root ile giriş yaptıktan sonra günlleştirmelere [3] komutu ile devam
ederseniz sanırım sorun düzelir.

Not: Güncelleştirmeleri yarıda kesmek hiç olumlu bir şey değildir.
Not: Eğer kararlı depoları kullanıyorsanız güncelleştirmelerden sorun
yaşayacağınızı sanmıyorum.

[1] http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-October/006884.html
[2] http://forum.linux-sevenler.org/index.php?topic=3804.0
[3] # pisi up