[Pardus-kullanicilari] kdebase çöktü

seval unver svlunver at gmail.com
27 Oca 2009 Sal 22:05:39 EET

Hiç bir komut işe yaramadı. Şimdi de nerdeyse üç saattir pardus kurmaya
uğraşıyorum. 4 kere tam cd'den kurulumu yaparken ortasında bir yerlerde
takıldı. Cd doğruluğunu falan geçiyor ama paket kurarken bi yerde takılıyor
error veriyor. Hatta birinde tam %93'te takıldı. Bu arada harddisk talom ve
grub da arada mahvoldu. Kendileri artık grub error15 hatası veriyor. Ben
grubu kurtarmayı deniycem.

Böylece pardus bu akşam beni gıcık etmeyi başardı aferin!

26 Ocak 2009 Pazartesi 07:54 tarihinde Hamit Giray Nart <