[Pardus-kullanicilari] kdebase çöktü

mehmet nur olcay mnurolcay at gmail.com
26 Oca 2009 Pzt 00:36:16 EET

On Monday 26 January 2009 00:22:54 seval unver wrote:
> Merhaba,
> Gün geçmiyor ki bir sorunla karşılaşmıyım:( Pardusta konsola sadece pisi it
> lshw yazdım, sonra bana bagımlılıklar var hepsi yüklensin mi dedi. Ben de
> evet dedim. Birden kendi kendine bütün depomu güncellemeye başladı. Ne
> olduğunu anlayamadım.

Böyle durumlarda güncelleme yapmak istemiyorsanız, "--ignore-safety" seçeneği
ile paket kurmak işe yarıyor olmalı. Ancak stable depo kullanıyorsanız,
güncellemeleri yapmanız daha doğru olur.

> Verilerimi yedek aldım ve bilgisayarı kapatıp açtım. Açınca konsol ekranına
> düştü ve kendi hesabımı açamıyor.

Ctrl+Alt+F1 ile tty konsola geçin

Kullanıcı adı: root
Parola:root parolası

"pisi up" ile güncellemeyi bitirmeyi deneyin.

--
Mehmet Nur Olcay