[Pardus-kullanicilari] printer sürücü ve programı pardus için yok diğer dağıtımlar için var

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
11 Oca 2009 Paz 18:14:23 EET

2009/1/11 Gökhan Yurdusev <gyurdusev at gmail.com>

> Otomatik tanıyor Xerox All in one bir cihaz..fax, tarama falan filan hepsi
> var...printer listesinde var ama print etmiyor ayrıca Epson sürücüsünü
> otomatik olarak yüklemiş Pardus, ben elle printer eklesem de aynı durumda,
> aslında o model listede değil ama yakın modeli seçsem de herhangi bir
> aktivite yok...
>
> Diğer fonkisyonlarını nasıl çalıştıracam? Diğer Linux türevledinde çalışan
> progrtamları uyarlama olasılığı var mıdır?

Anliyorum, belki vardir ama bunu biz degil de yazicilarla ilgilenen
gelistiriciler yapsa daha iyi olur. Onlar konuya daha hakim olduklarindan
dha hizli cozum bulabilirler. Ayrica bulunan cozumden tum Xerox
kullanicilari yararlanabilecektir.

Size tavsiyem yine de bir hata raporu girmeniz ve bu siteyi gostermeniz,
ayrica hata raporlari icinde xerox anahtar kelimesini arayabilir ve daha
onceden yapilmis bir cozum var mi diye arastirabilirsiniz.

Emre