[Pardus-kullanicilari] printer sürücü ve programı pardus için yok diğer dağıtımlar için var

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
11 Oca 2009 Paz 18:04:03 EET

Otomatik tanıyor Xerox All in one bir cihaz..fax, tarama falan filan hepsi
var...printer listesinde var ama print etmiyor ayrıca Epson sürücüsünü
otomatik olarak yüklemiş Pardus, ben elle printer eklesem de aynı durumda,
aslında o model listede değil ama yakın modeli seçsem de herhangi bir
aktivite yok...

Diğer fonkisyonlarını nasıl çalıştıracam? Diğer Linux türevledinde çalışan
progrtamları uyarlama olasılığı var mıdır?