[Pardus-kullanicilari] TOBB ETU Pardus Semineri

seval unver svlunver at gmail.com
11 Oca 2009 Paz 15:24:11 EET

Merhaba,

Bu liste yardımıyla bir çok sorunumu hallettim. Herkese çok teşekkür ederim.
Şimdiki mailimi ise sizi güzel bir seminere davet etmek için atıyorum.
Okulumuz TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesinde bir Pardus Semineri
gerçekleşecek. Sevgili Ali Işıngör ve Ahmet Hiçyılmaz'ın sunum yapacağı
seminerde sizleri de görmek isterim.
Yer: TOBB ETU Sosyal tesisleri Sözgütözü cad. No:43, Söğütözü, Ankara, 06560
Tarih: 15 Ocak 2009 Perşembe
Saat: 15:30 - 18:30

Sevgiler saygılar..
Seval Ünver
TOBB ETU Bilişim Teknolojileri ve Robot Topluluğu