[Pardus-kullanicilari] KDE 4.1-2 Monitör Sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
1 Oca 2009 Per 18:11:14 EET

Merhaba,

2009/1/1 NeoTr <01passionate at gmail.com>

> Bu zamana kadar kullandığım 3.5.9 ve KDE 3.5.10 hiç bir sorunum olmadı yada
> karşılaşmadım. Şu anda Kubuntu ve OpenSuse'de bulunan KDE 4.1 ve yada KDE
> 4.2'yi bilgisayarıma yükledim. Fakat bunlar çalışırken monitör ikide bir
> kapanıp açılıyor, sorun demeyeyimde böyle bir durumla karşılaştım ve bir
> türlü çözemedim. IRC kanallarında da bu sorunu araştırdım, danıştım fakat
> aynı durum devam ediyor. Bu gidişle KDE 4.1-2 kullanamayacak mıyım?

Yukledim derken Kubuntu veya Opensuse'den mi bahsediyorsunuz yoksa Pardus
mu?

Ben test Pardus deposundaki KDE 4.2 beta2'yi kullaniyorum, dediginize benzer
bir sorunum yok. Surucum nvidia177.

Sadece ekran guc koruma modunda heryer bi bembeyaz oluyor, oralarda bir
sorun var gibi ama benim ayarlarima has da olabilir.

Emre