[Pardus-kullanicilari] KDE 4.1-2 Monitör Sorunu

NeoTr 01passionate at gmail.com
1 Oca 2009 Per 17:50:25 EET

Arkadaşlar merhaba, öncelikle şunu belirtmek isterim. Pardus Kullanıcıları'na
yeni üye oldum. Bazı konularınıza yada kurallarınıza yabancıyım ama
inceledikçe iyiye doğru gideceğimdir.

Yaklaşık 1 senedir Linux aile üyelerini kullanıyorum. Genelde Mandriva, Ubuntu
ve Pardus kullanıyordum. En son olarak şu anda sadece Pardus kullanmaktayım.
Anlayamadığım yada çözüm bulamadığım bir konu var.

Bu zamana kadar kullandığım 3.5.9 ve KDE 3.5.10 hiç bir sorunum olmadı yada
karşılaşmadım. Şu anda Kubuntu ve OpenSuse'de bulunan KDE 4.1 ve yada KDE
4.2'yi bilgisayarıma yükledim. Fakat bunlar çalışırken monitör ikide bir
kapanıp açılıyor, sorun demeyeyimde böyle bir durumla karşılaştım ve bir
türlü çözemedim. IRC kanallarında da bu sorunu araştırdım, danıştım fakat
aynı durum devam ediyor. Bu gidişle KDE 4.1-2 kullanamayacak mıyım?

Donanımdan mı kaynaklanıyor bilemiyorum.
Ekran kartım 10 board ve maksimum 64 mb ramden alıyor
Ram ise 756 mb.

Böyle bir durum ile karşılaşan yada duyan siz değerli arkadaşlardan
yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum. Kolay gelsin.