[Pardus-kullanicilari] KDE 4.1-2 Monitör Sorunu

NeoTr 01passionate at gmail.com
1 Oca 2009 Per 18:20:40 EET

On Thursday 01 January 2009 18:11:14 Emre Erenoglu wrote:
> Merhaba,

> Yukledim derken Kubuntu veya Opensuse'den mi bahsediyorsunuz yoksa Pardus
> mu?
>
> Ben test Pardus deposundaki KDE 4.2 beta2'yi kullaniyorum, dediginize
> benzer bir sorunum yok. Surucum nvidia177.
>
> Sadece ekran guc koruma modunda heryer bi bembeyaz oluyor, oralarda bir
> sorun var gibi ama benim ayarlarima has da olabilir.
>
> Emre

Hocam, cümle noksanlığım varsa kusuruma bakmayın. Eksik yazmışım. Şu anda
bilgisayarımda sadece Pardus var.
Kubuntu yada OpenSuse'nin KDE 4.1 yada 4.2 sini bilgisayarımın diğer
sürücüsüne kurdum. Kubuntu ve OpenSuse'de böyle bir durumla karşılaştım. Ve
hala çözebilmiş değilim. Bu yüzden Kubuntu ve OpenSuse'yi kaldırdım.
Anladığım kadarıyla diğer linuxların KDE 4.1-2 sinde de  karşılaşacağım gibi.