[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumda disk bölümlendirme

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
24 Şub 2009 Sal 23:23:18 EET

On Tuesday 24 February 2009 22:42:25 Emre Erenoglu wrote:
> Takas icin ayri bir bolum ayirmaniz da sart degil, takas'i bir dosya olarak
> da sonradan ayarlayabilirsiniz windows'daki gibi.

Bunu öğrendiğim iyi oldu. Teşekkürler.
Peki bunu fstabı düzenleyerek mi yapabiliyoruz? Ben takas alanını kurulumda
oluşturmuştum. fstab'ta şöyle görünüyor:

LABEL=PARDUS_SWAP    none           swap      defaults,sw          0 0

Buradaki mountpoint'i bir dosya olarak yazarsam, takas alanını oraya bağlar
mı?
Satırın başına # işareti koyarsam, takas alanını kaldırmış olur muyum?