[Pardus-kullanicilari] DNS nasıl flush edilir?

İsmail DOĞAN info at ismaildogan.com.tr
6 Şub 2009 Cum 16:47:57 EET

dns cache i nscd tutuyor
nscd -K ile cache durdurabilirsin
tekrar nscd komutu ile başlatabilirsin.
sanırım bu cache temizlemen için yeterli olacaktır.
conf file ı /etc/nscd.conf da bulunmakta
nscd --help ile parametlerini görebilirsin.

emre bey in belirttiği cache tutan dns sunucusu olması lazım. bildiğim
kadarıyla tüm işlemtim sistemler (default) dns query lerin cache ini zaten
tutar..

İsmail DOĞAN