[Pardus-kullanicilari] Millî microsoft bakanlığı........

Abdullah ÜLKER abdullah.ulker at yahoo.com.tr
31 Ara 2009 Per 15:03:29 EET

mert yazmış:
> evet ben gönderdim kocaeli belediyesi sitesinden  aynen şu şekilde bir
> kusuru varsa lütfen yazın..
> *merhaba öncelikle iyi çalışmalar ben sizin bilgisayarsız kimse
> kalmsaın projenize tam destek veren birisiyim fakat bişey beniçok
> üzdü; madem çocukların gelişimine katkıda bulunacağız,herkesi
> bilgisyar sahibi yapacağız bunu kendi ulusal işletim sistemimiz olan
> "TÜBİTAK" tarafından dağıtılan "PARDUS"u kullanarak, hem güvenli
> kullanıma uygun hem de  ulusumuza bir katkı da bulunup kendimizi
> dünyaya daha rahat tanıtmış olmak bizpardus kullanıcıları ve bir TÜRK
> [...]
Öncelikle şunu belirteyim, bir MEB çalışanı olarak. Artık okullarımıza
dağıtılan exper marka bilgisayarlar hem pardus2008.2 ve Vista yüklü
olarak geliyor. Bundan haberiniz varmıydı?
Bu arada bu pcler ile dağıtılan pardus2008.2 nin root parolası nedir?
bilen varmı?
Ayrıca formayon alıp öğrencilerine linux eğitimi veren öğretmen
arkadaşlarımızda var.
Saygılar.

--

Sevgi, Saygı, Linux Dolu Günler Temenni Ederim.

	       Truva Linux

       Türkiye'nin İşletim Sistemi

  http://www.truvalinux.org.tr
  http://caylak.truvalinux.org.tr