[Pardus-kullanicilari] Millî microsoft bakanlığı........

mert mertekiz82 at gmail.com
31 Ara 2009 Per 14:47:30 EET

evet ben gönderdim kocaeli belediyesi sitesinden  aynen şu şekilde bir
kusuru varsa lütfen yazın..
*merhaba öncelikle iyi çalışmalar ben sizin bilgisayarsız kimse kalmsaın
projenize tam destek veren birisiyim fakat bişey beniçok üzdü; madem
çocukların gelişimine katkıda bulunacağız,herkesi bilgisyar sahibi
yapacağız bunu kendi ulusal işletim sistemimiz olan "TÜBİTAK" tarafından
dağıtılan "PARDUS"u kullanarak, hem güvenli kullanıma uygun hem de
ulusumuza bir katkı da bulunup kendimizi dünyaya daha rahat tanıtmış
olmak bizpardus kullanıcıları ve bir TÜRK vatandaşı olarak gurur
duymamızı sağlardı. Bu sadece bir fikirdir,sizlerin hangi şartlar
altında anlaştığınızı farkında olmadan yazılmıştır saygılarımla.....*

Fatih Mert yazmış: