[Pardus-kullanicilari] Millî microsoft bakanlığı........

mert mertekiz82 at gmail.com
31 Ara 2009 Per 15:14:53 EET

*evet haberim vardı ama  son kampanyanın bu kadar çok sayıyı hedef
alması açıkçası beni üzdü sadece kişisel olarak tepkimi belirtmek
istedim root parolasına gelince ben şu an 2009 kullanıyorum ama 2008 de
o sorunu bu konu ile düzeltmiştim kolay gelsin...
*

*/sistem ayarları yapıp kaydet dediğinizde kullanıcı kimliğini kontrol
//edin bazen istenilen parola root'un değil de kullanıcının ki
//olabiliyor. Olması ihtimali düşük diğer olasılık parolanızda türkçe İ
//ı ş Ş ğ Ğ ç Ç ö Ö ü Ü karakterlerini kullanıyor olmanızdır ki bildiğim
//kadarıyla pardus'ta böyle bir sorun yoktu.diğer linux çekirdeklerinde vardı./*

*

*

Abdullah ÜLKER yazmış: