[Pardus-kullanicilari] pardus u kurdum vistaya ulaşamıyorum

Muhammed ER er.muhammed at gmail.com
25 Ara 2009 Cum 09:41:37 EET

> Burada bir sorun var gibi geldi bana. sizinde gördüğünüz gibi iki adet sda1
> girişi mevcut. sanırım disk yapısı üzerinde bir sorun var gibi duruyor.
>
> windows vista ntfs olarak belirtilen sda1 üzerinde olma ihtimali çok düşük
> çünkü 1.46GB olarak göstermiş boyutu. Diğer sda1 ise zaten bilinmeyen bir
> alan olarak işaretlenmiş. Belki bu vista/7 sistemlerinin kurulumda kendileri
> için ayırdığı küçük boyutlu alanlardan kaynaklanıyor da olabilir. kontrol
> etmekte fayda var.

WinRE dediği ilk alan, muhtemelen windowsun kurulum CD si vermek yerine,
harddisklerin ilk kısmına koyduğu kurulum diskidir(Not: bilgisayar açılırken
bir tuşa basarsınız, direk norton ghost gibi bir programla sistem kurulur)

Burda önemli olan, Windows dosyalarını görüp-göremediğimizdir. Dolphin gibi
bir programla, sol menuden harddiskleri tek tek tıklayıp, Vista dosyaları
görünüyor mu? Yoksa görünmüyor mu?

Açıklama:
   Görünüyorsa: Demek ki sorunu çözebiliriz.
          Yapılacak: Vista dosyalarını gördüğünüz yerde, F4 tuşuna basın.
Konsole penceresine mount yazıp çıktıyı gönderin.
   Görünmüyorsa: Geçmiş olsun, Vistayı silmiş olabilirsiniz.

Selametle,
Muhammed Emin ER.