[Pardus-kullanicilari] digikam'a simpleviewer (flash aktarma) eklentisi nasıl yüklenir?

Ferit MAYATÜRK ferit.mayaturk at gmail.com
24 Ara 2009 Per 15:39:07 EET

Herkese merhabalar!
digikam programına simpleviewer  (flash aktarma) eklentisi kurmak
istiyorum. Çıkan uyarı penceresinde lisans sorunu nedeniyle sitesinden
indirip kurmamız gerektiği yazıyor.
Verilen adresten zip dosyasını (v2.0.1) indirdim.
2. adımda "Bu araca indirilen arşivin yerini gösterin" diyor.
Buraya hangi dosyayı göstereceğimi bulamadım. Dolayısıyla denediğim
çeşitli dosyalar sonucunda hep "Simpleviewer kurulamadı" uyarısı
aldım.
Bu eklentinin nasıl kurulacağı hakkında yardım edeceklere şimdiden
teşekkür ederim.
--
Dr. Ferit MAYATÜRK
Çanakkale Sahil Sağlık Denetleme Merkezi