[Pardus-kullanicilari] Ynt: www.ozgurlukicin.com da bilmediğimiz birşeyler mi var?

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
8 Ara 2009 Sal 22:54:01 EET

Merhaba arkadaşlar aslında biraz daha sakin olmak gerekir. Netice de pardus
ile alakalı kötü bir gidişat duyurlmadı. Yani ozgurlukicin.com da bir mühlet
güncelleme yapılmıyor diye bu kadar kargaşa ya gerek yok. Ayrıca bana
sorarsanız pardus projesinin durdurulacağına ihtimal vermiyorum. Netice de
askeri kurumlar pardus e geçti. Devlet kurumları da pardus e geçecek. Durum
buyken hadi pardus yok oldu denilmez. Bir arkadaş devrim arabaları ile
kıyaslamış ancak arasında bir fark var. Devrim arabalarını halk istemiyordu
çünkü basın kurumlarının tamamı halkı kışkırttı. Pardus' u halk istiyor ve
kullananların çoğu beğeniyor. Halk istedikten sonra pardus işletim
sisteminin kolay kolay askıya alınacağına ihtimal vermiyorum.
Neyse fazla söze hacet yok. Şuan için gidişat'ta gözle görülür birşeyler
olmasada arka planda çok güzel işler döndüğünden eminim.

Saygılarımla...
İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ
Pardus 2009 u Denediniz mi ?