[Pardus-kullanicilari] www.ozgurlukicin.com da bilmediğimiz birşeyler mi var?

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
8 Ara 2009 Sal 13:04:30 EET

İşletim sistemi tercihini daha çok ihtiyaçlar belirliyor, ben her
durumda Pardus'u kallanamadığım için diğer sistemleri de kullanıyorum
ama Pardus'a sırt çevirmiyorum, buradaki bakış açısı şu;

Pardus'u diğer linux dağıtımlarından ayıran en temel yönü ulusal
çıkarlara hizmet etme amacındaki bir proje olması. Yani Pardus'u
kullansın kullanmasın Türkiye'deki herkesin projeye destek olması
gerekir.

Ayrıca bir Linux dağıtımı olduğu için zaten doğası gereği bir Ubuntu
veya Arch kullanıcısının da özgür yazılımlara yaptığı katkılar
Pardus'a yansıyor, aynı şekilde örneğin Pardus geliştiricilerinin
KDE'ye veya çekirdek için yaptığı katkıları diğer tüm dağıtımlar da
kullanıyor.

Yani Pardus'a destek olmak için Pardus kullanmak zorunda da değil kimse.

--
Ali E.İMREK