[Pardus-kullanicilari] www.ozgurlukicin.com da bilmediğimiz birşeyler mi var?

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
8 Ara 2009 Sal 13:20:43 EET

08 Aralık 2009 12:40 tarihinde Kılıç Köken <kilickoken at gmail.com> yazdı:
> Umarım gene birileri bana kızmaz. Ama bu saptamayı yapmam gerek:
> Pardusun bu güne kadar geldiği düzey güzel, hoş. Ama eğer yapısal bir
> değişiklik olmazsa Pardus bitecek. Neden?
> Çünkü, düşünün Pardus ekibindesiniz. O kadar çabalamışsınız Türkiyenin
> Pardusu benimsemesi için. Birileri sürekli Pardusu denemiş, be başka işletim
> sistemlerine, olasılıkla başka "dağıtımlara" geçmişler. Bu, istek kırıcı bir
> durum olsa gerek.
> Ama, insan doğasının önüne set çekmek kolay değil. Nerede daha çok seçenek,
> nerede "gelecek" var; insanlar oraya gidecek. Demek istediğim şu;
> [...]

Bu düşünceleri 6 ayda bir, biryerlerde okur dururum ve aklıma hep şu gelir;

Eğer Pardus projesi hak ettiği maddi kaynağı sağlamış olsa, bugünkü
geliştirici sayısı 3-4 katı olsa, yüzlerce katkıcısı olsa, paket
deposu bir Ubuntu kadar zengin olsa, hiç kimse çıkıp yahu niye Ubuntu
tabanlı yapmadınız, niye pisi gibi yeni bir teknoloji geliştirdiniz
der miydi?

--
Ali E.İMREK