[Pardus-kullanicilari] www.ozgurlukicin.com da bilmediğimiz birşeyler mi var?

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
8 Ara 2009 Sal 12:51:13 EET

08 Aralık 2009 12:40 tarihinde Kılıç Köken <kilickoken at gmail.com> yazdı:

> AĞZIMDAKİ BAKLA şu: Pardus Ubuntu temelli olarak yolunda devam etmeli.
> İnsanlar "yarın Pardus devam ettirilmezse ne yaparım" endişesinden ve iki
> farklı Linux dağıtımı arasında seçim yapmak zorunda kalmaktan kurtarılmalı.

Neden böyle düşündüğünüzü anlamakta güçlük çekiyorum. İnsanlar yarın Pardus
devam ettirilmezse ne yaparım düşüncesindeyse zaten durum vahim. Bence
insanların bu ülkede yapılmış olan böylesine bir çalışma için "bunu nasıl
devam ettirebilirim neresinden tutabilirim" diyebilmesi gerekiyor diye
düşünüyorum.

Pardus'u sadece bir Linux dağıtımı olarak görmemek gerekiyor bence.
İki farklı linux dağıtımı seçimi tamamen tercih ve ihtiyaç meselesidir. Ben
Pardus, SuSE ve Arch Linux kullanıyorum. İnsanlar Pardus mu Ubuntu mu diye
kararsız kalıyorsa bu seçim yapamadıklarına işaret ediyordur.
Kaldı ki son kullanıcı çerçevesinden baktığımız da Pardus ile Ubuntu
arasında seçim tamamen tercihten ibaret kalıyor. Son kullanıcı olarak Pardus
diğer dağıtımlardan bazı noktalardan çok çok daha iyi.

Sorun esasında şu. Bizler ufak bir durgunluk, bir bekleyiş gördüğümüzde
hemen felaket tellalığı yapmaya başlıyoruz. Özgürlükiçin.com da uzun süredir
var olan sessizlik sadeca haberlerde? Forumları zaten kullanıcılar kalkındır
mıyor mu?

Kaldı ki ana sayfada direk olarak yayınlanmasa bile kullanıcılarda bildiğim
kadarı ile Haber Başlığı altına yazabiliyorlar.

Artı olarak bence bırakında biraz tatil yapsın Öİ ekibi :P

--
Özgür Kuru
www.ozgurkuru.net