[Pardus-kullanicilari] Dosya sistemi ile ilgili bir soru

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
15 Ağu 2009 Cmt 10:05:15 EEST

Emre beyin dediği gibi dosyaları yedekleyip ext4 olarak biçimlendirdim ve
sorunum ortadan kalktı. Bunu yaparken ufak bir sorun yaşadım. Benzer sorun
yaşayanlara veya yaşayacaklara örnek olması için anlatıyorum: ext4 düzeninde
biçimlendirdiğim diskime biçimlendirme işleminden sonra herhangi bir dosya
kaydetme veya silme işlemi yapamıyordum. /etc/fstab dosyasını şu şekilde
düzenledim ve yazma, silme işlemini gerçekleştirir hale geldim:

/dev/sda2    /mnt/sda2    ext4    defaults,rw    0 0

rw= read-write oluyor bunun sayesinde okuyabilir ve yazabilir hale geliyor.

Kaan