[Pardus-kullanicilari] remote desktop

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
29 Nis 2009 Çar 17:50:50 EEST

2009/4/29 Mustafa Tahralı <mustafa at tahrali.net>

>  arkadaÅŸlar bi soru da bende bulunmakta ÅŸirketimde problem rdesktop ile
> windows2003 server e remote desktop olorak giriyorum bu aşamaya kadar süper
> ama 1 saaat 2 saat çalıştıktan sonra uzak masaüstünde iken bağlantıyı kes
> veya oturumu kapattığım zaman pardusa geçince bilgisayar donuyor gibi bişey
> oluyor klavye çalışıyor mouse çalışıyor fakat hiç bir şekilde işlem
> yapamıyorum bunun araştırmasını çok yaptım fakat bi çözüm bulamadım çözümünü
> bulan arkadaşlar var ise lütfen yardımcı olsunlar

CTRL+ALT+f1 ile konsol'a dusup, tekrar CTRL+ALT+F7 ile  grafik ekrana
donebiliyor musunuz?

CTRL+ALT+F1 ile konsola dustugunuzde, root olarak giris yapip, top komutunun
ciktisinda cok islemci yiyen bir program oluyor mu?

veya, grafik ekrani bastan baslatmak icin:

service kdebase stop
service kdebase start

komutlari ise yarayabilir.

--