[Pardus-kullanicilari] remote desktop

Mustafa Tahralı mustafa at tahrali.net
29 Nis 2009 Çar 17:10:18 EEST

arkadaşlar bi soru da bende bulunmakta şirketimde problem rdesktop ile windows2003 server e remote desktop olorak giriyorum bu aşamaya kadar süper ama 1 saaat 2 saat çalıştıktan sonra uzak masaüstünde iken bağlantıyı kes veya oturumu kapattığım zaman pardusa geçince bilgisayar donuyor gibi bişey oluyor klavye çalışıyor mouse çalışıyor fakat hiç bir şekilde işlem yapamıyorum bunun araştırmasını çok yaptım fakat bi çözüm bulamadım çözümünü bulan arkadaşlar var ise lütfen yardımcı olsunlar