[Pardus-kullanicilari] internete bağlanma sorunu

Murat Bayram murbay03 at hotmail.com
29 Nis 2009 Çar 17:16:14 EEST

Pardus 2008 yüklü bir bilgisayar ile internete bağlanamıyorum IP adresi alamıyor ve şu hatayı veriyor.

"tr.org.pardus.comar.phyton.typeerror.    None type; object is not iterable"

Aynı uçtan windows XP yüklü bir bilgisayar ile rahatlıkla internete bağlanbiliyorum.

DHCP Serverdan otomatik IP alamadığı gibi el ile de IP verdiğimde yine internete bağlanamıyorum.

Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

More than messages–check out the rest of the Windows Live™.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/