[Pardus-kullanicilari] Makina açılırken çalışması gereken komut?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
28 Nis 2009 Sal 12:36:42 EEST

Selamlar,
Pardus 2008-2 Makina açılırken samba paylaşımının mnt altındaki bir
dizine bağlanmasını istiyorum. Malum; kullanıcılar bu işleri
beceremeyebilir. İncelemelerimde /etc/init.d dizinini gördüm. Zira
/etc/rc.d/rc.local dosyası pardus' ta zaten mevcut değil...

pdc.txt diye bir dosya oluşturdum ve çalışır hale getirdim içine:

#!/bin/bash
mount -t cifs //192.168.10.10/deneme /mnt/deneme -o password=XXX

satırını girdim. Bu dosyayı tek başına çalıştırdığımda bağlama işlemi
gerçekleşmesine rağmen makina açılışında bağlama olmuyor! Makina
açılırken ya da en azından kullanıcı oturum açarken bu komut dosyasını
nasıl çalıştırabilirim?

--
Kolay gelsin,
Mucip:)