[Pardus-kullanicilari] İki programda ses problemi

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
28 Nis 2009 Sal 12:35:33 EEST

Bu işin uzmanı değilim ama genede şöyle bir tavsiyem olacak.

1. Mplayer açın
2. Oynatıcı tuşlarının bulunduğu pencerede boş bir yere sağ tuşla tıklayın
3. Açılan menüde tercihleri seçin
4. Ses sekmesini açın
5. Seçili ses aygıtının doğru olan olup olmadığını denetleyin veya adını
bizle paylaşın

Kaan

28 Nisan 2009 Salı 11:28 tarihinde Gökhan ERYILDIRIM <