[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 39, Konu 118

alican kaynarca alicanguzelyurt at gmail.com
26 Nis 2009 Paz 13:31:33 EEST

acer aspire 6530g, pardus 2008.2 kurulumu

dünkü sorunumu ve nasıl hallolduğunu söyleyeyim : disk bölümlendirme
aşamalarına gelmeden ekranda hiç bir şey görünmez oluyordu.
bilgisayar bios'taki 'sata mode' seçeneği 'ahci' ye ayarlanmış durumda
geliyor. XP kurabilmek için bu seçeneği 'ide' yapmıştım. Pardus kurmak için
bunu tekrar 'ahci' ye çevirdim
Kurulumun ilk aşamasındaki seçeneklerden ( f1 f2 f3 f4 f5 ile değiştirilen
seçenekler)    f5 seçenekleri içindeki 'acpi kapalı' seçeneğini seçtim.
Bu ikisini yapınca sorunsuz kuruldu.

Zaten bu kısmı aştıktan sonrası gayet güzeldi:)  Sürücüler ve diğer bir sürü
program kurmakla uğraştırmadı beni Pardus.
Bundan sonra format atarsam 3 saatimi değil 45 dakikamı alacak. zaten format
atmak zorunda kalacağımı da düşünmüyorum :)