[Pardus-kullanicilari] wireless usb portu

pardus012008 pardus012008 at mynet.com
26 Nis 2009 Paz 14:07:55 EEST

merhaba. kablosuz modemimi yeni bağlantı oluşturduğumda buluyorum.
yani taratıyorum, sistem buluyor. ama kablosuz modem ile bilgisayar
arasında bağlantıyı sağlayan Belkın marka usb wireless kablosuz bağlantı
portu'nu var olan cd si ile windowsta tanıtabildim, pardusta bu işi nasıl
yapabilirim? kısacası, kablosuz modem görünüyor ama, usb portu'nu
tanıtamadığım için bağlantıyı yapılandıramıyorum. oysa, şifreleri vs. tam
olarak yapabiliyorum.