[Pardus-kullanicilari] KTorrent - KDE Çöküşü

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
26 Nis 2009 Paz 13:14:44 EEST

> Birkaç gün öncesinden KDE4'ü kurmuş ancak KDE4'e iken bilgisayarı hiç

> ktorrent programı hata vermiş gözüküyor. ctrl+esc tuşlayıp gelen ekrandaki
> proseslerden ktorrent'i sonlandırabilirsiniz.
> KDE4 teki ktorrent bu anladığım kadarıyla, programı kullanmaya devam
> edecekseniz konsole açıp ktorrent komutuyla
> çalıştırın bakalım ha verecek mi?

Selim Bey, teşekkür ederim. İlave bir iş yapmadım ancak aynı hatayı şimdi
almıyorum.

Kde3'ten Kde4'e geçmek için ben konsole'den verilmesi gereken komutları
vermeden Alt + Ctrl + Geri Tuşu kullanarak geçiş yapmıştım. Bu arada Kde3'te
kullandığım dosyalar açıktı. Belki de bu yüzden olmuştur. Ancak bu satırları
yazmadan önce de aynı işlemleri tekrarladım. Sonuç itibariyle şu anda hata
yok.

--
"Koku, gülün sesidir
Ve gül toprağın gülümsemesidir."