[Pardus-kullanicilari] hibernate (No space left on device)

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
23 Nis 2009 Per 18:50:56 EEST

23 Nisan 2009 Perşembe 18:30 tarihinde Selcuk Gider
<selcukgider at gmail.com>yazdı:

> /usr/lib/pm-utils/module.d/kernel: line 27: echo: write error: No such
> device
>
> olarak değişti. yanlışlık nerede sizce ?

benim sistemimde

/usr/lib/pm-utils/module.d/kernel

dosyasında 27. satır şöyle;

*echo -n "disk" > /sys/power/state*

/sys/power/state dosyasına baktığımda dosyada sadece şu var;

*mem disk*

ben kendi sistemimde "disk kullanarak uyut" özelliğini kullanmadığımdan daha
fazla yorum yapamayacağım,
konu hakkında bilgisi olanlar daha detaylı yazacaktır. ayrıca ben de takas
alanımı arttırıp deneyeceğim 1-2 gün içerisinde...