[Pardus-kullanicilari] hibernate (No space left on device)

Selcuk Gider selcukgider at gmail.com
23 Nis 2009 Per 18:30:31 EEST

belirttiğiniz gibi wikiden faydalanarak takas alanımı 1.5GB olarak
arttırdım. Pardus'u iki kez başlattım sorun yok.
Ancak "diski kullanarak askıya al" dediğimde aynen eskisi gibi ekran
kapanıyor ve sonra bilgisayar yeniden açılıyor.
var/log/pm-suspend.log dosyasında ki hata mesajı

/usr/lib/pm-utils/module.d/kernel: line 27: echo: write error: No such
device

olarak değişti. yanlışlık nerede sizce ?